Розмовляйка

Логопедичні кабінети

  • Київ, вул. Теодора Драйзера, 8, каб. 1
  • Київ, Оболонський проспект, 16д, каб. 1

Записаться на прием

Статті

Діагноз ФФНМ

Діагноз ФФНМ

Фонетико-фонематичний недорозвитк мовлення

Діагностика дитини з ФФНМ. Логопед (з медичної документації або з бесіди з батьками) з'ясовує анамнестичні відомості (особливості протікання вагітності і пологів у матері, раннього фізичного, психічно...

2018.05.10 05:05
Детальніше >>
Діагноз діслалія

Діагноз діслалія

Дислалія - порушення нормальної вимови і вживання звуків мови.

Діагностичне обстеження мови при дислалії починають зі з'ясування особливостей перебігу вагітності та пологів у матері, перенесених захворювань у дитини, раннього психомоторного і мовного розвитку, ст...

2018.05.10 03:05
Детальніше >>
Діагноз. Затримка мовного розвитку

Діагноз. Затримка мовного розвитку

Затримка мовного розвитку

Для постановки діагнозу ЗРР (затримка мовного розвитку), потрібно пройти обстеження, крім педіатра, ще у декількох спеціалістів: дитячого невролога, психіатра, отоларинголога, психолога та логопеда.

2018.05.09 05:05
Детальніше >>
Методика занять при ФФНМ

Методика занять при ФФНМ

Фонетико-фонематичний недорозвитк мовлення

Діти з ФФНМ підлягають навчанню і вихованню в спеціальних логопедичних групах дитячих садків, куди зараховуються на 10 місяців з 5 або 6 років. Школярі з порушеннями письма і читання, зумовленими ФФНМ...

2018.05.10 05:05
Детальніше >>
Методика занять при загальному недорозвитку мовлення

Методика занять при загальному недорозвитку мовлення

Загальний недорозвиток мовлення

Логопедична робота з корекції ЗНМ будується диференційовано, з урахуванням рівня мовного розвитку. Так, основними напрямами при ЗНМ 1 рівня є розвиток розуміння зверненої мови, активізація самостійної...

2018.05.10 02:05
Детальніше >>
Результат при ФФНМ

Результат при ФФНМ

Фонетико-фонематичний недорозвитк мовлення

Раннє виявлення дітей з ФФНМ і проведення цілеспрямованої логопедичної роботи дозволяє повністю виправити недоліки звуковимови і розвинути фонематичні сприйняття. Бажано, щоб фонетико-фонематичне недо...

2018.05.10 05:05
Детальніше >>
Результат при дислалії

Результат при дислалії

Дислалія - порушення нормальної вимови і вживання звуків мови.

У більшості випадків дислалія успішно піддається корекції. Успішність і терміни подолання дислалии визначаються складністю дефекту, віковими та індивідуальними особливостями дитини, регулярністю занят...

2018.05.10 03:05
Детальніше >>
Результат при загальному недорозвитку мовленні

Результат при загальному недорозвитку мовленні

Загальний недорозвиток мовлення

Корекційно-розвиваюча робота з подолання ЗНМ - дуже тривалий і трудомісткий процес, який повинен починатися, якомога раніше (з 3-4-х років). В даний час накопичено достатній досвід успішного навчання ...

2018.05.10 02:05
Детальніше >>
Результат при алалії

Результат при алалії

Моторна алалія

Для досягнення найкращого результату корекційної роботи при алалії необхідно її ранній початок, краще з 3-4 років. Також необхідні комплексний підхід, одночасний вплив на всі компоненти мовної системи...

2018.05.01 01:05
Детальніше >>
Що таке міжпівкульна взаємодія?

Що таке міжпівкульна взаємодія?

Міжпівкульна взаємодія

Процес енерго-інформаційного обміну лівої і правої півкулі головного мозку, що дозволяє злагоджено працювати півкулям мозку в єдиній інтегративній системі, має назву міжпівкульна взаємодія (міжпівкуль...

2018.10.27 02:10
Детальніше >>
Що таке балансир (балансуюча дошка Більгоу)?

Що таке балансир (балансуюча дошка Більгоу)?

Заняття на балансирі і робота з ним

Балансир, він ще відомий як балансуюча дошка Більгоу (Белгау) – пристрій, який було розроблено для спеціальних вправ, які є частиною методик стимуляція мозочка. Ці вправи чимось нагадують лікувальну ф...

2018.10.26 02:10
Детальніше >>
Що таке мозочкова стимуляція?

Що таке мозочкова стимуляція?

Мозочкова стимуляція

Мозочкова стимуляція - це сукупність методик, розроблених з метою стимулювати роботу як самого мозочка, так і стовбура мозку (довгастий мозок, міст і середній мозок). Вона покликана стимулювати роботу...

2018.10.25 11:10
Детальніше >>
Легка ступінь розумової відсталості. Що це?

Легка ступінь розумової відсталості. Що це?

Легкий ступінь розумової відсталості

Медицина розглядає розумову відсталість як захворювання, яке зумовлено, головним чином вродженим, або придбаним, в віці до 3-х років, зниженням інтелекту. IQ людини при легкому ступені розумової відст...

2018.05.28 07:05
Детальніше >>
Методика занять при РАС

Методика занять при РАС

Розлади аутичного спектру

Корекційно-розвиваюча програма роботи з дітьми, що страждають розладами аутистичного спектру, складається з декількох комплексів занять. З них можна виділити наступні: нейропсихологічну, логопедичну к...

2018.05.17 02:05
Детальніше >>
Що таке РАС?

Що таке РАС?

Розлади аутичного спектру

Абревіатура РАС розшифровується як розлади аутистичного спектру, і являє собою ряд порушень психічного розвитку таких як: соціальна дезадаптація, проблеми взаємодії з оточуючими, нездатність до спілку...

2018.05.17 02:05
Детальніше >>
Що таке ФФНМ?

Що таке ФФНМ?

Фонетико-фонематичний недорозвитк мовлення

ФФНМ (фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення) - несформованість звуковимови, що характеризується фонетичними і фонематичними дефектами. Головним визначальною ознакою ФФНМ є незавершеність формува...

2018.05.10 05:05
Детальніше >>
Що таке Дислалия?

Що таке Дислалия?

Дислалія - порушення нормальної вимови і вживання звуків мови.

Дислалия - порушення нормальної вимови і вживання звуків мови, не пов'язане з органічним ураженням ЦНС або органів слуху. Дислалия є найбільш поширеним в логопедії мовним порушенням. В останні роки в ...

2018.05.10 02:05
Детальніше >>
Загальне недорозвинення мови (ЗНМ)

Загальне недорозвинення мови (ЗНМ)

Загальний недорозвиток мовлення

Загальне недорозвинення мови (ЗНМ) - порушення формування всіх сторін мови (звукової, лексико-граматичної, семантичної) при різних складних мовних розладах у дітей з нормальним інтелектом і повноцінни...

2018.05.10 01:05
Детальніше >>
Затримка мовного розвитку. Що це?

Затримка мовного розвитку. Що це?

Затримка мовного розвитку

Затримка мовного розвитку – це відставання від вікової норми оволодіння усним мовленням дитини віком до 3-х рочків. Виражається ЗМР мізерним і неякісним лексичним запасом дитини, відсутністю сформован...

2018.05.10 12:05
Детальніше >>
Що таке Алалія?

Що таке Алалія?

Моторна алалія

Алалія – це значне недорозвинення мови або її повна відсутність, викликана органічними ураженнями головного мозку, а саме його кіркових мовних центрів, які мали місце внутрішньоутробно або в період до...

2018.05.01 12:05
Детальніше >>
Проблемы общего недоразвития речи у детей

Проблемы общего недоразвития речи у детей

Загальний недорозвиток мовлення

Нарушение речевого развития наблюдаются у детей с различными психофизическими недостатками. Негативное влияние на развитие их речи имеют поражения корковых гностических и моторных зон, зрительной, слу...

2018.04.27 03:04
Детальніше >>

Поділитися

★★★★★
Рейтинг: 5/5
Кількість відгуків: 4

Залишити відгук

Відгуки

Худко Вадим

Рейтинг: ★★★★★ 5 / 5

Юлия Геннадьевна, занимается с моим сыном 8 лет, ему уже 16 лет. К сожалению у нас не легая, средняя степень УО, еще и ДЦП тетерапарез( он не ходит). Он так и не заговорил, но нам противопоказаны почти все препараты, которые влияют на мозг, т.к. могут присоединиться судороги. Юлия Геннадьевна занима...

Детальніше
Райченко Татьяна

Рейтинг: ★★★★★ 5 / 5

Моей дочке почти 5 лет, говорит все, но очень невнятно. Занимаемся с Ириной Костенко. Ставим звуки. Но дочке очень непросто, оказалось что у нее дизартрия и нужно делать массаж. Ждем ближайший курс. Надеемся после него процесс пойдет быстрее.

Детальніше
Авраменко Светлана

Рейтинг: ★★★★★ 5 / 5

Светлана Васильевна очень компетентный специалист. Взялась за моего сыночка со сложным диагнозом моторная алалия, с которым мы пришли от психоневролога. Занимаемся два года. И нам уже сняли этот диагноз, но ставят ОНР 2-3 уровня. Это уже легче, но все все равно работы еще много.

Детальніше
Щербина Ліна

Рейтинг: ★★★★★ 5 / 5

Хочу сказати велике дякую Тамілі Василівні. Дуже знаючий спеціаліст. Займається з моїм хлопчиком рік. Прийшли в 3 роки з затримкою мови. але завдяки заняттям з логопедом швидко почалася мова. Але будемо продовжувати, тому що затримка все ж таки була і треба багато наздогнати.

Детальніше