
Заняття онлайн
Пропонуємо Вам послугу консультації онлайн і в подальшому – заняття онлайн. А також уроки відеосупроводу.
Логопедичні кабінети
Для Вас працюють дипломовані, сертифіковані логопеди з великим досвідом роботи в корекції мовлення у дітей та дорослих. Наша команда зможе надати професійну допомогу в постановці звуків, корекції дефектів усного та писемного мовлення різного ступеня важкості, розвитку психічних процесів.
Пропонуємо Вам послугу консультації онлайн і в подальшому – заняття онлайн. А також уроки відеосупроводу.
Це процес постановки порушених звуків, груп звуків, їх автоматизація, диференціація і введення в зв'язну комунікативну мову.
ЗПРР (затримка психомовного розвитку) і ЗРР (затримка мовного розвитку) можуть провокувати одна одну. Природжені психічні, так само як і неврологічні захворювання загальмовують розвиток мови, але і ЗР...
Сенсомоторна корекція - це комплекс корекційно-розвивальних вправ, і впливів на тіло дитини, що дозволяє розвинути проблемні, що відстають функції головного мозку, які виявлені в процесі нейропсихолог...
Зондовий логопедичний масаж є важливою частиною комплексу процедур по корекції дефектів мовлення різного ступеня складності у дітей і дорослих.
Реабілітація дітей з мовними порушеннями - це комплекс заходів, які допомагають людям з мовними дефектами і хронічними захворюваннями (психічними, мовними, соматичними та ін.) Адаптуватися до вимог на...
Юлія Геннадіївна Фощан
Київ, вул. Теодора Драйзера, 8, каб. 1
Великий досвід корекційної роботи з дітьми з важкими розладами усного та писемного мовлення.
Юлія Юріївна Денисова
Київ, вул. Теодора Драйзера, 8, каб. 1
Закінчила магістратуру НПУ імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «корекційна освіта» у 2016 році.
Юлія Дмитріївна Бойко
Київ, вул. Теодора Драйзера, 8, каб. 1
1990-1992рр. – м. Київ, Україна. Медичне училище №1. Спеціальність : Сестринська справа. Україна. Національний Авіаційний Університет. Спеціальність: Психологія. Працюю Центр реабілітації для ді...
Таміла Василівна Товмацка
Київ, вул. Теодора Драйзера, 8, каб. 1
Корекційна педагогіка (олигофренопедагогіка) і логопедія. Педіатрія. Свідоцтво про підвищення кваліфікації: «міофункціональна терапія (міогімнастику) в ортодонтії та логопедії» Свідоцтво про підвище...
Світлана Василівна Гавриленко
Київ, вул. Драйзера 8, каб 1
Закінчила у 2014 році Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова і отримала освіту за спеціальністю "Корекційна освіта" та здобула кваліфікацію логопеда, педагога-дефектолога дошкіл...
Тетяна Володимирівна Петренко
Київ, вул. Теодора Драйзера, 8, каб. 1
Наявність практики в проведенні реабілітаційного, лікувального масажу. Як Реабилитолог працювала з дітками з обмеженими можливостями ДЦП, УОД, ЗПР. Психомоторне розвиток, сенсомоторна інтеграція, фіз...
Надія Михайлівна Кучерява
Київ, Оболонський проспект 16 д, каб. 1
Закінчила у 2015 році Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова здобула кваліфікацію: освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст спеціальність «корекційна освіта» професійна кваліфі...
Лідія Петрівна Хмара
Оболонський проспект 16 д, каб. 1
Досвід роботи з усіма мовними порушеннями
Наталія Олександрівна Вдовиченко
Київ, вул. Теодора Драйзера, 8, каб. 1, Київ, Оболонський проспект 16 д, каб. 1.
Педагогічний стаж 24 роки. Досвід роботи з дітьми які мають порушення слуху, з дітьми з ФФНМ, ЗНМ, ЗПМР.
Валентина Володимирівна Снігур
Київ, вул. Теодора Драйзера, 8, каб. 1
Діагностика мовних порушень, корекція звуковимови, робота з дітьми з мовними порушеннями.
Софія Георгіївна Пасічна
Київ, Оболонський проспект 16 д, каб. 1
Працюю з такими порушеннями: дислалия, дизартрія, ОНР, дисграфія, дислексія.
Розмовляйка. Логопедичні кабінети
Корекція дефектів усного та писемного мовлення різного ступеня тяжкості.
Для діагностики ФФНМ (Фонетико-фонематичні недорозвинення мови) логопед повинен з'ясувати анамнестичні відомості про дитину (з медичного обстеження шляхом розпитування самої дитини і/або батьків і вив...
Загальне недорозвинення мови діагностується в кілька етапів. В процесі діагностичного обстеження визначається рівень мовного розвитку та клінічної форми мовного порушення.
Для діагностування алалії дитина повинна пройти консультації дитячого невролога, логопеда, дитячого отоларинголога, а також дитячого психолога.
Занимаемся с Юлией Геннадьевной уже 3 года у дочки УО. Очень нравятся занятия и подход специалиста. В этом году идем в школу. Юлия Геннадьевна порекомендовала и школу, и учителя. Мы прислушаемся к ее рекомендациям., т.к. опыт у специалиста очень большой, и все что она рекомендовала, пошло ребенку на...